Bouw een sterk online merk

Bouw een sterk online merk ⋆

We zijn terug! Na het succes van The Social Club vorig jaar waar we ondernemers Saar Koningsberger en Jessica Scholten van nail imperium Lakwerk, Julia Veer Founder van beauty merk Clay and Glow het podium boden, en waar user generated content marketeers Lorenza en Merel van SHOUTOUT agency je alles leerden over de kracht van UGC content hebben we een gloednieuw programma!

Dit jaar zijn we er in de vorm van de business community XXL. De inspiratie avond waar jij samenkomt met andere ondernemers om bijgepraat te worden over alle online mogelijkheden en ontwikkelingen die bijdragen aan de groei van jouw merk.

Na deze avond heb jij alle inspiratie om een online merk te bouwen waarmee je jouw doelgroep bereikt en verbindt.

Deze avond is voor business owners en ambitieuze professionals.

Ik ben Manon de Boer. Sinds de start van mijn stylingbureau in 2011 zag ik langzaam in wat  de kracht van social media betekende voor de artiesten en merken waar ik de styling voor verzorgde. Door dicht bij mezelf te blijven en authentiek te posten zorgde ik zelf ook stap voor stap voor een continue aanwas van klanten via social media en was het dankzij hen dat ik mijn stylingbureau vaarwel kon zeggen en me als merkstrateeg volledig op Brand Whispers kon richten.

Maar anno 2024 gaat het wel heel snel. Want hoe bouw je een sterk authentiek merk online in tijden waar consumenten overal kunnen aanhaken? Wat zijn nu de kanalen en content waar we als merk op in mogen zetten om een community te creëren vol met mensen die jouw merk uitdragen en jouw grootste ambassadeur worden? Hoe belangrijk is online authenticiteit? Hoe zorg je voor verbinding en laat je jouw merk passen binnen de lifestyle van jouw klant?

Wat is de impact van AI en is dat voor jou als bedrijf binnen het MKB interessant? Views en likes lopen op kanalen als Instagram omlaag terwijl video first platforms zoals TikTok juist groeien en de consument steeds kritischer wordt bij het drukken op de like knop. Er is veel om over na te denken. 

En precies daarom vind ik het tijd om zwaarder geschut binnen te halen en een avond te organiseren waar alle gepassioneerde mensen met een merk, personal brand, winkel, praktijk of salon samenkomen. Waar we naast het verzamelen van inspiratie een plan maken voor 2024 waarmee zichtbaarheid en groei online dichterbij zijn dan ooit. Hoe? Door gewoon jezelf te zijn.

Let me introduce: de sprekers!

Janice & Andy, founders van modemerk Janice, over het bouwen van een 360 graden merk en het opbouwen en inzetten van een community vol merk ambassadeurs.

Speciaal vanuit Rosmalen ploffen Janice en Andy op de bank. Niet alleen werk ik al een jaar met hen samen en zie je mij regelmatig in hun social media content voorbij komen, ook zijn ze zelf dagelijks actief zichtbaar. Janice begon ooit vanuit zijn deelname aan Project Catwalk zijn designer brand. Toen zijn partner Andy zijn commerciële ervaring inzette voor het merk was een dreamteam geboren. Inmiddels zijn ze een webshop (met giga veel orders) , brand store en vele verkooppunten verder.

Wat is het geheim achter hun merk? Met welke (content) trends houden ze zich bezig en hoe zorgen ze voor een steeds groeiende Janice community? Ik blijf maar (bekende) vrouwen tegenkomen die het merk Janice als fan uitdragen. Ze delen speciaal met ons het geheim achter hun fanstrategie, hun successtories, valkuilen (geloof mij deze heren nemen geen blad voor de mond) en inzichten en je mag ze tijdens de avond het hemd van het lijf vragen

Drs Louise Lagendijk, arts en founder wellness platform THE CORE over het bouwen van een wellness platform.

Drs Louise Lagendijk is arts en richtte na haar onderzoek binnen de moleculaire genetica aan het AMC en Harvard haar eigen integrative medicine kliniek voor vrouwen op in Amsterdam. Daarnaast is zij de oprichtster van het wellness platform THE CORE waarmee zij afgelopen januari 's werelds eerste navulbare supplementen sprays op de markt bracht. Zij zet zich daarnaast in voor vrouwengezondheid en jonge artsen die een meer integrale en preventieve aanpak binnen de gezondheidszorg willen bewerkstelligen middels The Conscious Doctor Collective. 

Een succesvolle kliniek, inspirerend Instagram kanaal, online community met meer dan 15 duizend volgers, prachtige events en als kers op de taart een eigen productlijn met supplementen sprays.

Hoe doet deze vrouw dit? We kunnen niet wachten om haar visie op wellness anno 2024 en verhalen over het bouwen van een platform dat de quality of life van vele consumenten verbetert met je te delen.

Jon Ruigrok, CMO Druktemaker, over de kracht en impact van AI voor het MKB

Meet Jon Ruigrok van Druktemaker. Jon zit bovenop alle AI-ontwikkelingen en geeft masterclasses over de vele mogelijkheden van AI-toepassingen in de wereld van marketing, communicatie en bedrijfsvoering. Zijn focus ligt op hoe je kostbare tijd én creativiteit wint om weer meer persoonlijke aandacht te kunnen geven aan de mensen, het werkplezier en de onderlinge verbinding. Tijdens deze avond neemt Jon je mee in online trends en ontwikkelingen die toepasbaar zijn voor jouw bedrijf.

Manon de Boer, Founder Brand Whispers neemt je mee in het hoofd van de consument

Manon de Boer, oprichter van Brand Whispers heeft een missie en dat is merken in hun kracht zetten zodat ze enkel hoeven te fluisteren om succesvol te zijn. Tijdens haar talk neemt ze je mee in de wereld van consumenten en content trends zodat je weet wat er bij jouw klant speelt en je het recept ontdekt voor online verbinding.


Maaike

“Het was zo inspirerend en leerzaam. Ik heb meteen weer de energie om door te pakken! De motivatie staat weer aan.”

Michelle

“Deze avond was mega inspirerend. Er staat echt iets! Mooie interviews en direct toepasbare tips. Een avond boven verwachting. Veel geleerd en iets waar ik direct mee aan de slag kan.”

Praktische informatie

  • Datum: 26-02-24

    Tijd: 19.00-22.00

    Voor wie: Professionals, studenten en business owners.

    Locatie: Iepenhoeve 2, Nieuwegein

    Parkeren: Gratis voor de deur en makkelijk met OV bereikbaar

    Investering: 99,00 exclusief 21% btw

  • Kom bij de club als je:

    • Niet bang bent om te groeien met jouw merk

    • Inspiratie en tools zoekt waarmee jij je online zichtbaarheid en omzet verhoogt

    • Staat te trappelen om jouw verhaal online te verspreiden en daarmee ideale klanten en teamleden aan te trekken

    • Nieuwsgierig bent naar het maken van content die echt werkt

KOM BIJ DE CLUB!

Kom bij ons clubhuis en dompel je voor een avond onder in de wereld van succesvolle content waarmee jij online groeit. Bezoek het online inspiratie-event waar ondernemerslessen, successtories en diepe dalen worden gedeeld zodat jij met een rugzak vol nieuwe inzichten en tools naar huis gaat.